1. Název
Odborné učiliště Kelč
2. Důvod a způsob založení
Právní forma: příspěvková organizace.
Hlavním účelem zřízení organizace je poskytování vzdělávání a výchovy. Podle Rozhodnutí o zařazení do sítě škol jsou součástí školy také školní jídelna a internát.
Předmět činnosti organizace je vymezen příslušnými ustanoveními zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborným a jiném vzdělávání (školský zákon) ve znění pozdějších předpisů.
3. Organizační schéma školy
4. Kontaktní spojení
-
- kontaktní poštovní adresa: č.p. 1, 756 43 Kelč
- úřední hodiny: pondělí – pátek: 7.00 – 15.00 hodin
- telefonní čísla: škola, internát a jídelna: 571 641 321, ředitel: 571 641 403
- fax: 571 641 403
- adresa internetové stránky: www.oukelc.cz
- elektronické adresy:
- ředitel: renata.ryskova@oukelc.cz,
- statutární zástupce a vedoucí OV: rene.kolarik@oukelc.cz,
- vedoucí vychovatelka: hana.tomkova@oukelc.cz,
- ekonom: lucie.hlochova@oukelc.cz,
- vedoucí jídelny: elfrida.mickova@oukelc.cz
- výchovný poradce: cindler@cmail.cz,
- metodik: hana.tomkova@oukelc.cz
5. Případné platby lze poukázat (úhrada ubytování a stravování, finanční dary)
- úhrada ubytování a stravy: číslo účtu/kód banky: 10006 – 1600104764/0600
- případné finanční dary: číslo účtu/kód banky: 1600104764/0600
6. Identifikační číslo
- 00843318
7. Dokumenty školy
- Školní vzdělávací program: k nahlédnutí u ředitele školy, také v elektronické podobě
- Školní řád
- Vnitřní řád internátu
- Krizový plán
- Minimální preventivní program
8. Výroční zpráva školy
- Výroční zpráva 2013/2014
- Výroční zpráva 2014/2015
- Výroční zpráva 2015/2016
- Výroční zpráva 2016/2017
- Výroční zpráva 2017/2018
- Výroční zpráva 2018/2019
9. Žádosti a informace
U každé žádosti o informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, musí být jednoznačně zřejmé, že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona.
Informace poskytovaná na základě žádosti se poskytuje ve formátech a jazycích podle obsahu žádosti o poskytnutí informace, nestanoví-li zákon jinak, a ve formátu nebo jazyce, ve kterých byla vytvořena.
Žádat lze:
- Ústně – žadatel uvede jméno a příjmení. Na ústní žádost poskytne škola ústní informaci. Není-li na ústně podanou žádost informace poskytnuta nebo nepovažuje-li žadatel ústně podanou informaci za dostačující, je třeba, aby žadatel podal žádost písemně. Písemné žádosti o poskytnutí informace jsou přijímány osobním předáním žádosti vedení školy, poštou nebo prostřednictvím elektronické komunikace.
- Mailem – oukelc@oukelc.cz. Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování, kterou se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.
- Písemně – č.p. 1, 756 43 Kelč. Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování , není žádostí ve smyslu zákona.
10. Příjem žádostí a dalších podání
Podat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání lze prostřednictvím školy (č.p. 1, 756 43 Kelč), a to buď písemně nebo ústně po předchozí domluvě v úředních hodinách.
11. Opravné prostředky
V případě nesouhlasného stanoviska s rozhodnutím ředitele školy je možné podat žádost o opravný prostředek u Krajského úřadu Zlínského kraje.
Adresa: Školský odbor Krajského úřadu Zlínského kraje, třída Tomáše Bati 21, 760 01 Zlín
Poučení o formě a náležitostech opravného prostředku je vždy součástí každého rozhodnutí ředitele školy, proti němuž je opravný prostředek podáván.
12. Formuláře
- přihláška ke studiu: MŠMT
13. Školská rada
- pro informace o školské radě: klikněte zde
14. Harmonogram školního roku 2019/2020
15. Návrh rozpočtu 2020 a návrh rozpočtového výhledu 2021 – 2022
16. Partneři školy
- Český zahrádkářský svaz